Härliga Lördag

Då har man spenderat en dag i Tumba med Älsklingen hos Bröderna Kristiansson!
Mycket trevligt!
Och så blev vi dessutom utbjudna på middag på den Grekiska Kolgrillen av Danne!
Smaskens!

Och så har vi äntligen installerat basenheten till babysafe:en i bilen.. så nu kommer bebbe få åka säkert hem från bb när det väl är dags..
Bitarna faller på plats.. allt är klart för födelsen... och vi längtar och väntar!
Nu ska vi bara köpa en baksätesspegel att ha i bak..
En sån här ska vi ha.. eller liknande i bak för att se bebbe när vi sitter fram och kör...




Går in i vecka 39 idag!
Och det känns..
Hela morgonen så sparkade bebbe mig i revbenen på höger sida så de gjorde riktigt ont!
Det är som sagt trångt där inne nu! :)

Är helt slut nu.. Blir filmkväll ikväll med godis och Ostbågar..
Smaskens! Men jag vet dock att ytterst lite godis gör mig illamående, så jag får ta det lite lugnt!
Orkar inte må pyton!

Föresten!
Fick sova ganska bra inatt.. vaknade som vanligt ca 4 ggr under natten för att gå upp och kissa, men that´s it.. kunde rätt snabbt somna om efter varje gång jag vaknade.. (vilket inte hör till vanligheten) Så kände mig hyffsat sövd i morse när jag vaknade..
Är ju fortfarande seg o sliten men de va inte den där katastrofala tröttheten som infunnit sig den senaste tiden.
Är enormt tacksam för det..
Det kanske krävs att man närmar sig ett sammanbrott innan kropp/hjärna ger efter för lite mer sömn..
Who knows? ;)


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0