God morgon!

God morgon världen! Vaknade för ett tag sen av att luren plinga! (sovmorgon!) jätteskönt. Har varit helt död hela gårdagen.. Så vi gjorde inte mer än att åka till Trosa med familjen Kristiansson, där vi fikade på ett mysigt ställe ..
Vi skulle egentligen följt med alla till Sund efteråt för att avnjuta middag.. Men jag var så trött så vi köpte thaimat och åkte hem så jag kunde vila mig :)

Sen kollade vi på film.. Den första sög.. Sen kollade vi på Shutter Island, som vi sett förut. Jag somnade till den..

Idag blir det en lugn dag i skäris med älskling.. Kolla lite i affärer och äta lunch..
Idag blir det ingen middag .. Utan de blir myskväll med hemmagjorda räkmackor.. GOTT!
Fredagsmys all over again..

20 dagar till beräknad bf...

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0