G'day

Tjoho! Så var denna dagen slut! Älsklingen är hemma från jobbet, han älskade mina hembakade kolakakor! Succé Mao!

Förutom bak har jag hunnit städa lite o diska hemma! Så de e fräscht i morgon när man vaknar.

Blev fiskgratäng till middag idag för min del, halvfabrikat. Man får va lat ibland.
;)
Och så har jag kollat ca 6 avsnitt av Lost säsong 5 idag.
Men hallå! Säsong 1-4 va smårörigt.. Men säsong 5 ska vi inte snacka om. Jag e helt vilse, men tror att jAg nån gång under säsongens lopp ska hajja grejen .. Maybe not.
Skönt tidsfördriv iallafall när älsklingen jobbar extra o jag inte orkar ta mig iväg nånstans!

Bebis sparkar i magen just nu.. Skönt med livstecken! •
11 dagar kvar till BF...

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0