Fixerad!

Står just nu i köket..
Har gjort en ost- och skinkpaj som just nu står inne i ugnen..
Första gången jag gör matpaj..
Blev inspirerad av min svägerska som skrev på FB att hon skulle göra det, igår.
Så jag tiggde snabbt till mig receptet..
Blir en väldigt sen middag idag. Dels för att vi var hos Barnmorskan och dels för att vi fikade med kanelbullar när vi kom hem.. bara för att det är Kanelbullens dag!

Hos BM fick vi veta att bebis är fixerad! (vilket förklarar smärtan i Jumskarna jag haft den senaste tiden)
Och så sa hon att hjärtat låter perfekt!
"Skolboksexemplar" sa hon och log mot oss. =)
BLIR SÅ LYCKLIG!

Och inte nog med det,
så ringde syrran idag och frågade om jag kunde vara barnvakt åt elias nån timme nästa vecka då hon ska iväg på ett ärende! 
Vilken lycka! och vilket förtroende med att lämna en liten nyföding hos mig!
Va ju så länge sen nu jag passade Natha och Adde.. (syrras äldsta barn som nu är 15 och strax 17 år)

Nu har jag hunnit hänga tvätt, o nu är det dags för middag.
Resultatet återkommer jag med.
hehe

S


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är så kul att bebben är fixerad, nu kan ni bara vänta och se medan hon laddar i magen ;)



Duktiga ni är som orkade baka bullar, jag orkade inte ens tänka tanken när Josh och jag kom hem efter jobb och dagis. Tur för Patrik att han kunde fixa bullar på jobbet om han var sugen, då slapp jag känna mig som världens sämsta sambo ;)



Åh vad mysigt du kommer ha det med Elias, han charmade mig totalt med sina bruna, varma ögon. Och ja, liiite bebissugen blev vi kanske ;) Eller vi och vi, Patrik har varit bebissugen sen Josh var ett, det är bara jag som har foten på bromsen ;)



Ha en härlig höstdag och hälsa fästmannen och Mini <3

2011-10-05 @ 11:33:32
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0