Ett steg närmre..

Nyss Hemkommen från stan..
jag och älsklingen har gjort bankärenden, sen bjöd han på lunch på mitt favvosställe i Södertälje, NANCYS!
Färsk pasta med Kyckling Curry, sallad och svagt blandad lingondryck.

ÄR HELT SLUT NU..
Sovit knappt någonting alls inatt.. har haft "mensvärk" av och till de senaste dagarna som håller i sig ett par timmar.. och inatt har jag haft sånt tryck neråt mellan bena..
Det ömmar och trycker på neråt fortfarande och det är rätt jobbigt att stå och gå idag.
Men detta är nog förberedelser inför förlossningen..
Så varje smärtsam timme betyder ett steg närmre förlossningen. :)
Och om det inte gått fram, så längtar vi ihjäl oss här hemma :)
Jag försöker tuta på genom dagarna som vanligt, med hushållssysslor och umgänge med vänner!
Men just idag ska jag bara laga middag och lunchlåda åt älsklingen..
Kanske något mer, om jag hittar nåt att göra... men deet sägs att man ska passa på att vila och ta det lugnt nu de sista veckorna...
Men jag är nog rätt dålig på det..

Tvätten är närmligen klar, strykning av alla barnkläder är avklarat (gjorde det sent igårkväll)
Städningen är klar.. (dock ej dammsugit bakom säng och soffa än men behöver antes hjälp med att flytta på grejerna)
och i morgon har vi tvättstuga också, så då blir alla handdukar, sängkläder och gardiner rena!
Det går framåt.
FAN va duktig jag är :)

I morgon blir det storkok av köttfärssås och spagetti så vi kan frysa in till tiden när vi kommit hem från BB.

Ska inta horisontalläge en stund nu..
L8er

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0