En helg att se fram emot!

Torsdag!
Och det innebär att det snart är helg igen!
Och denna helg har en hel del att erbjuda faktiskt!
Till att börja med så är det jobbmiddag i morgon på Torekällberget med kollegorna som jag nu inte träffat på en månad.
Så det ska bli kul att se allas nunor igen, och äta lite god mat på ett trevligt ställe.

På lördag är det den årliga Strängnäsmarknaden som vi ska på!
Det är så mysigt (om det inte regnar) att strosa omkring där på de trånga gatorna med hundratals andra människor och känna höstluften nypa en lätt i kinderna!
Kanske passa på att träffa lite vänner som bor i stan?
-jaaa! ;)

Det ska shoppas lite också, såklart.
Tradition är att köpa brända mandlar.
Kanske lite chokladtoppar/Coccostoppar.
Och sen tänkte jag investera i ett par fårskinnstofflor om det skulle bli en kall vinter.
Är rätt frusen av mig.

Får se hur länge man orkar gå där i år med tanke på extra bagaget jag har just nu.. =)
Det blir en helg att se fram emot iallafall.

Idag ska jag träffa Denice o Emmi vid 16 tiden..
Får se vad vi hittar på idag... Jag har mina aningar om vad det blir...

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0