elefantfötter och pingvin'gång.

Fantastisk lunch med Chris och Carro (på Nancys -såklart!).. Och Emilia som blivit så Stor!
Alltid lika kul att träffa dem.. synd bara att vi bor så längt ifrån varann!
Södertäje-Strängnäs
Strängnäs-Södertälje

Vi tog en sväng på stan också, men jag köpte ingenting (!) fast jag hade god lust.
*Stolt*
Har fortfarande ont i fötterna sen igår.. Och man känner sig lagom graciös när man gungar fram på stan som en jäkla Pingvin med ömmande elefantfötter!
haha, men det bjuder jag på!
För jag vet ju med mig att jag inte skulle vara såhär stor och otymplig om det inte vore för att jag är gravid.
Jag börjar förlika mig med tanken, vilket gör att min kroppsfixering över att vara perfekt minskar.
Hallå Sandra! INGEN är perfekt!
DU ska föda barn, det finaste du kan vara med om i världen, Vikten kan du ta tag i sen när din kropp återhämtat sig!
Och med det sagt, så välkomnar jag härmed vartenda kilo!
:)
(Vad sugen jag blev på Choklad nu! =P)


Iallafall.. Sen skulle chris till Jobbet, så jag, Carro och Lilla Emilia åkte hem till mig för en fika.
(och en powernap för lillskruttan)

Nu har Carro åkt och jag är hemma och funderar på vad jag ska hitta på..
Men insåg att jag nog bara tänker fixa middag och sen inte göra någonting..
Tänk om jag skulle lyckas med det resten av kvällen?
Det är helt klart värt ett försök!

Morsning!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0