Drömmer mig bort..

jag dagdrömmer om ett hus.. Kollar på hemnetappen och vill köpa mig ett hus tillsammans med min sambo.. Så våra barn slipper växa upp i Södertälje i betongen. Vill faktiskt inte bo här. Till våren ska vi gå till banken och se hur utsikterna ser ut för att få ett huslån.. Det gäller att ligga i och kolla med fler banker.. Tills dess ska vi SPARA, allt vad vi kan. Vi är spenderare, jag och Andreas.. Aldrig varit sparare förrän nu.. Vi har levt "här och nu".. Kastat pengar runt oss och har aldrig behövt hålla igen.. Men nu är det dags att börja tänka på framtiden.. Det känns bra! Vuxenpoäng! För övrigt så har dagen varit till belåtenhet. Lunch i Skärholmen.. och så spanade vi runt i lite affärer. Har shoppat en amningsBH nu.. Huhuhu Gisses vilka grejer! Svårt att veta vilken storlek man ska ha.. jag tänker fortfarande i mina småtuttars banor.. Vilket verkligen INTE går länge. haha Men men.. Kan iallafall konstatera att jag ALDRIG vill göra en bröstförstoring.. (som jag haft i tanken av och till förr) efter att ha erfarit lite större i dagsläget LÄNGTAR jag tillbaks till min vanliga Size.. S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0