Dålig natt inatt..

Dålig natt inatt..
men har iallafall lyckats plocka o fixa hemma.. bara dammsugning kvar..
Ska fråga älsklingen om han har lust att svepa över med dammsugaren idag..
Annars får jag tat i morgon bitti.

Håller på att tvätta upp de sista bebiskläderna nu..
Sen ska det strykas, och vikas in i rätt storleksordning i lådorna så vi lätt ser vad som passar..
Och snart.. (v38) så är det dags att bädda rent i spjälsängen, flytta in den i vårt sovrum och packa BB-väskan.

Storstädningen
är klar i kök, babyrum, badrum och toalett..
Nästa vecka tar jag sovrum och vardagsrum.
Sen är det rent och fint tills hela familjen får komma hem från BB.
(Självklart kommer vanlig städning fortfarande behövas..!)
Avfrostning av kyl och frys är dock inte gjord.
Det får jag vänta med tills vi ätit ur frysen som nu är proppfull.
Och invänta kylan så man kan ställa ut matvarorna på ballkongen så de inte förstörs.
=)

Planering, Allt Handlar om Planering!

Ikväll ska jag till Torekällberget och äta god mat med kollegorna från 337..
Älsklingen får va hemma sålänge och Kolla Sverige-matchen.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0