Skhlm

Sanslöst trött!
Blev ett par timmar med Denice o fröken Emmi i Skärholmen.
Jag hittade en till julklapp som jag inhandlade..
Så skönt att inte vara ute i sista minuten, som är lätt hänt när det gäller mig.
Egentligen köper vi inte julklappar oss vuxna emellan i vår familj,
men jag hade snarare tänkt pyssla ihop nåt istället för att köpa massa dyrt och "onödigt",
det är ju trots allt barnens dag.
Och jag har en fantastisk idé, som älsklingen min nappade på också som vi ska ordna till "Julvärdarna" i våra familjer i år!
loooligt!

Hittade mer Äkta finsk lakrits till mamma och Lasse idag på Maxi,
som jag köpte på mig efter att ha kollat med dom om de ville ha mer än de jag köpte sist.
Det är svårt att få tag på sägs det..
De blev glada!

För övrigt så tror jag att denna eller nästa månad ska vi investera i en byrå/sideboard till hallen..
För förvaring av bland annat räkningspärmar, pennor, noteringsblock osv som vi inte har nån plats för annars.
Samt kanske nån låda i denna byrå med bebis ytterkläder såsom vantar, halsduk osv.
Vi har ju en stor och rymlig hall..
Och jag har en kanonidé för hur hallen ska se ut med byrå och andra detaljer jag vill köpa..
Så jag hoppas på att hitta nåt prisvärt inom kort!
Vi har ju en stor och rymlig hall..
Då ska ni sen få se resultatet! ;)

Men men, får se hur nästa månads inkomst ser ut..
och hur mycket det blir kvar av denna månad..
Har iallafall hållt igen plånkan massor och bara köpt det vi behöver och bestämt att vi ska ha.
(Med reservationer för ytterst små saker!)

Nostalgi

2009.. En gammal bild på mig..

Nä, nu ska jag snart åka och hämta min andra hälft på jobbet..
Måste hålla ögonen öppna till dess..
Sen natti natti!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0