11-11-04 THE day!

God morgon Fredag!
Idag är dagen med stora D:et!
MEN!
Ännu ingen bebis!
Men det gör inget...
Kommer nog börja känna mig en skvatt övergalen i morgon.
Men just nu känns det helt ok.. Märkligt nog..

Igår hade jag en härlig dag..
Jag vaknade och tog det lugnt nån timme innan jag ställde mig och bakade kladdkakemuffins.
Och pysslade runt lite i lägenheten.
Jenny från jobbet kom förbi och vi gjorde lite affärer, och hann med en snabbfika.
Kul att träffa lite kollegor, det är ju över 2 månader sen nu som jag slutade jobba (!)
=)
Sen bar det av till Salem för att hämta upp Fru Andreadis och Lilla fröken Emmi, för en sväng till Ikea och Willys.
Middag på Ikea blev det.. (kycklingfilén) Så jäääkla gott! (och enkelt, slapp laga middag)

På Ikea köpte jag lite smått och gott..
Nya krukor, växter, doftljus, Ljus, servetter, en ny matta till vardagsrummet, till Julen..

Hängande (o)gräs passar fint på vitrinskåpet!

Vita krukor passar bättre inför julen som komma skall :)

Köpte en Amaryllis som förhoppningsvis blommar till Jul..

På willys köpte jag Lördagsgodis och färsk fläskfilé som vi ska tillaga till helgen.
Antingen med Hasselbackspotatis, eller potatisgratäng igen.. för att den var SÅ GOD!
=)

Nu ska jag koppla av en stund innan jag ska klä på mig för att möta upp min älskade sambo på stan för en fika..
Och en sväng in på Lindex för att köpa en Fleeceoverall till bebbe.
(hade räknat med massa minusgrader i November när bebis är beräknad, och behöver nåt som inte är allt för varmt nu när det är +10 grader dagligen..)

Sen hem och göra tacos till kvällen!

Trevlig helg gott folk!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0