Sömn

Hua!
Sovit mest hela dan idag.. I omgångar. Har inte ens orkat dammsuga och laga mat idag som jag hade tänkt ..
Men tack o lov så fixade älsklingen det.
Lusten har inte heller infunnit sig.
Och lika bra är väl det..
Ska försöka ha en sån dag i morgon med.

Nu kollar vi på Hockey derby..
Dif ligger under..
Trist men jag orkar inte va en hejare idag.. Passiv tittare kan jag nog kalla mig.

10 dar över tiden..
Vi längtar så vi spricker!

Förresten, köpte tejp och annat fix igår på rusta.. Och en sån där grej som man hade för att försegla brev förr i tiden .. Tänkte skicka julkort i år med snigelposten och ville spexa till det lite..
Snart är det tillochmed 1:à advent.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0