Skitdag -6

Jahapp..
Sovit som en kratta (vaknade inatt och konstaterade att det ännu inte satt igång)
jag börjar verkligen verkligen verkligen ledsna på att ha ont o va stor och tung!
Känner att jag av och till vill krypa ur mitt eget skinn för att jag är så less..
och bara själva tanken på att behöva vänta ytterligare en vecka får mig att se rött!
Och inte nog med det, vaknade med huvudvärk och illamående så jag känner mig inte alls pigg och glad.
Humöret är nere på botten, och minsta lilla som går knas kan sätta mig i frispel!
Usch va jobbigt det känns.

*gnäll gnäll gnäll*

Jag vet att det går över, men denna dag skulle jag lika gärna kunna vara utan.
Jag som hade roliga planer idag.. Det sloopades pga skallebanket.
Suck!
Ja, nu gnäller jag, men det får jag! Alla som varit i min sits vet hur det är..
Ska försöka ta mig till affären idag om jag pallar iallafall, så jag kan laga Ost- och skinkpaj till middag.
NY DAG I MORGON...

6 DAGAR (!!!!) ÖVER TIDEN!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kram till min underbara svägerska <3 Förstår att det känns tungt, men det detta kommer vara som bortblåst när du äntligen får er lilla tös i famnen.



Sv: Jaha, där ser man, då har vi lite lika smak då ;) Ja den är ju sjukt snygg och det verkar luta åt den tror jag. För den lösningen vi har nu driver mig till vansinne.

2011-11-10 @ 17:55:57
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0