Sjukhusbesök o 7dar över tiden

Besökt S-tälje sjukhus idag för Ultraljud på bebis eftersom jag gått 7 dar över tiden.
De kollade fostervatten mängd och uppskattade vikten genom att mäta olika kroppsdelar på bebis.. Allt såg bra ut.
Förväntad vikt v41 är 3737gr på bebisar, vår bebis låg på 3618gr.. Vilket är precis under normalkurvan.
Så det känns bra.
Vi fick ett nr som vi ska ringa på onsdag om Bebbe inte kommit än..
Där får vi en tid för igångsättning, vilket kommer ske Senast nästa fredag (11-11-19) vilket är jätteskönt att veta :)
Efterlängtade unge!!

Efter de besöket drog jag till Salem och hängde med Denice och Pernilla hela dan.. Tills jag skulle hämta Ante på jobbet 15:30.
Började känna mig febrig och sjuk helt plötsligt så dök i säng så fort jag kom hem. Känner mig fortfarande konstig trots att jag sovit en stund.
Får inte bli sjuk nu bara!!

Idag blir det iaf hämtmat och nåt gott till Idol.. Orkar inte laga middag.. Behöver viiiila denna helg känner jag!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sussie

hej gumman, du kanske inte håller på att bli sjuk man kan känna sig så när nåt är på g :)



kram på dig <3

2011-11-11 @ 19:43:12
Postat av: Maria

Min första tanke oxå, du är nog inte pågång att bli sjuk ;)

2011-11-11 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0