Leva!

Mysfaktor 100%

Tacosen äten, powernapen avklarad, badet taget, ljusen tända, och soffan intagen!
Underbart!


Promenaden ner på stan idag kändes underbar..
Så skönt att vara ute i den friska luften, oavsett väder...
Inga gravidkrämpor ska få hindra mig från att leva =)

En liten pojke i Josh´s ålder gick förbi mig när jag väntade på älsklingen på stan..
Han stannade framför mig o tittade på mig, samtidigt som han försökte spela en liten truddelutt på sitt munspel som hela tiden var klistrad vid munnen.
Jag kunde inte annat än le åt den söta lilla pojken! Och hans föräldrar log tillbaka!
TÄNK när ens eget lilla barn får andra människor att le genom att bara existera..
UNDERBART!

Vi satt jättelänge på fiket idag och bara pratade, jag och Älsklingen.
Älskar att vi kan göra sånt tillsammans utan att det blir tyst för att det inte finns nåt att prata om.
Vi har alltid nåt att prata om, och jag njuter av varje sekund.

Snart är det Idol på tv..
Trevlig helg!

S


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tro mig, er lilla älskling kommer att få er och andra människor runt omkring er att skratta och le många gånger ;) De är vandrande glädjepaket :)

2011-11-04 @ 19:55:36
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tro mig, er lilla älskling kommer att få er och andra människor runt omkring er att skratta och le många gånger ;) De är vandrande glädjepaket :)

2011-11-04 @ 19:55:49
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: sussie

det är det somär så härligt med barn dem behöver bara va så smälter man om och om igen <3



kram

2011-11-04 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0