kiss eller diss

Känns det bättre nu?
Nää, inte direkt, men dagen har iallafall gått..
Gjorde ett desperat försök att få tag på min BM idag..
men utan resultat. Men hon ringer nog upp mig i morgon då hon hör min halvt desperata telefonsvararinspelning.

Har inte orkat gå till affären idag, eller laga middag.
har sovit, ätit gårdagens rester, och sovit.
Nu står en sockerkaka i ugnen..

I morgon kl 9.00 ska vi iallafall till Sjukhuset för ett UL.
Det ska kollas upp att hon har tillräckligt med fostervatten där inne, och att hon mår bra, samt göra en uppskattning på vikten.
Och så får vi en tid för igångsättning om det inte sker av sig självt kommande veckan..
Med tanke på övertiden kommer det väl komma ut en 5 kilos klump..
Sumobebis.

Orkar inte tänka på vad jag ska äta längre..
vill bara äta ihjäl mig på allt gott som finns, (tröstäta) men får så dåligt samvete om jag gör det eftersom jag inte vill att bebisen ska bli fet pga att hennes mamma gett upp att försöka hålla sig hälsosam.
Vill dricka cola, äta godis och chips, svulla pizza..
Men samvetet säger NEJ!

hoppas på att det går bra i morgon iallafall..
Håll tummarna.
Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0