K I S S

V.40 (39+3)
Stor som ett hus nu!
Vågar inte ens tänka på att gå över tiden utan att känna mig ett skvatt galen!
Måtte de inte ske!

Känner mig som en vättskefylld ballong från topp till tå.
Osmidig och öm i de flesta delar av kroppen.
Ibland känns det som om bebisen försöker ta sig ut genom att trycka huvudet neråt så det känns som om att jumskarna ska hoppa ur led..
OSKÖNT!
Och så detta eviga trycket mellan bena.
När jag vänder mig i sängen om natten (vilket jag gör ofta) så får jag nästan "ta sats" och "svinga" mig runt för att över huvudtaget klara av det, eller ta en kroppsdel i taget..
haha..
Kan inte se klokt ut!
Sömnbesvär är vardagsmat.
Andra krämpor som ömma fötter och "ilningar/förvärkar" i magen förekommer ständigt!
Får fortfarande "mensvärkar" på nätterna när jag vaknar och måste kissa, som håller i sig ett tag efteråt.
Jag klagar inte (inte så högt iallafall) men måste dokumentera så att jag senare kan gå tillbaks o läsa om hur det var..
Det känns iallafall som att kroppen verkligen förbereder sig. =)

Men det är inte kul att försöka hitta nåt att ta på sig om dagarna, ALLT är osmickrande på denna kropp just nu!

F
ör övrigt är humöret på topp, jag puttrar på i min vardag med diverse hushållssysslor.
Humördippar förekommer, men oftast då jag e hungrig (!) Så passa er! GRRR!
;)

Jag ska snart ta mig en promenad för att möta upp älsklingen så vi kan handla lite potatis, mjölk och bröd..
Idag blir det nåt så enkelt som fiskpanetter med riktig potatismos, och spenat.
K   (eep)
I        (t)
S (imple)
S (tupid)

PUSS!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0