Julpynt o lördagsmys

Började dagen med familjemys i sängen på morgonen.. Helt underbart med vår lilla docka :)
Sen tog jag en dusch efter att fröken fått mat.. Och efter det tog vi en promenad till affären.
Hur mysigt som helst.. Men jag är så sjukt trött hela tiden och efter att ha gjort nåt så enkelt som att ha tagit en prommis vill jag bara sova..
Men det har jag inte hunnit idag för här har det julpyntats och bytts gardiner.. Älsklingen har självklart hjälpt mig och vi e nöjda :)
Men var jag helt död innan så är det inget mot vad jag e nu..
Powernaps är det bästa som finns nu tillsammans med lillen och de två tidigare dagarna har jag faktiskt fått ett par sådana (tur e väl det, annars hade jag nog inte orkat vars människa o mamma)
Det tar på krafterna att bara ett par timmar i stöten o sedan va uppe ett par timmar där emellan..
Men ni säger att även det har ett slut.

I morgon ska vi åka o hälsa på mamma o Lasse.. Som ännu inte träffat Melanie..
Det ska bli sååå mysigt! Längtar, samtidigt som att jag e livrädd för att inte få sova i bli megatrött o överkänslig, men de kommer nog gå bra.

Amningen funkar även idag utan amningsnapp.. Lite bökigt när hon e övertrött.. Men tillslut får vi till det..
Älskar framsteg!

Nu ska jag mysa med älsklingen framför TVn en stund innan lilldockan vaknar i vill ha mat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0