God dag

God dag!
Morgonen och natten har varit bra!
Trött e man såklart men amningen under natten och morgonen har gått smärtfritt! Kors i taket!
Vågar knappt säga det för risk av bakslag men nu e de sagt! :)

Idag tog älsklingen med sig lillfröken på en 30min promenad i vagnen efter att jag ammat henne..
Jag stannade hemma i fick lite Sandra-tid där jag fixade till mig själv o sedan pysslade runt här hemma.
Jätteskönt! Och mysigt att vetA att mina två älsklingar får lite tid tillsammans utan mig, 30min är mkt när man är nybliven förälder! Tänka sig ! :)
Idag kommer en tjejkompis förbi för att träffa Melanie .. Det ska bli kul, och i morgon kommer Denice i hälsar på :)

Igår va vi på stan en sväng också.. Va helt slut efter den turen.. Det gör alldeles för ont fortfarande för att gå längre promenader. Men de va skönt att komma ut.

Nä.. Nu ska jag mysa lite med min familj!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch, jag minns hur det stramade i stygnen efteråt. Man kunde inte stå längre stunder (jag satt på trappstolen och lagade mat) och speciellt inte gå längre sträckor. Ibland kändes det som om de hade sytt ihop insidan av låren, speciellt när man gick långt. Man gick som en pensionär i början, lååångsamt. Men snart är det ett minne blott kära svägerska och du kan ta långa och härliga barnvagnspromenader med lilla dockan ;)

2011-11-30 @ 15:04:16
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0