Berg-och dalbana

Känslomässig berg- och dalbana idag.
Men nu känner jag mig harmonisk och fokuserad.
Det viktigaste först!

Älsklingen kom hem och överraskade mig med jättefina röda, rosor idag..
Ville nästan bara gråta.
Så omtänksamt av honom.

Sen bar det av till barnmorskan (för vårt sista besök där, innan förlossningen).
Som vanligt lät allt jättebra, och fundusmåttet hade växt ytterligare 1cm på mig, på 2 veckor.
Hjärtljudet var stabilt och fint som vanligt.

Vi fick även en tid på Sjukhuset för UL, OM vi skulle gå över tiden..
Så sista besöket för kontroll av bebbe kommer ske den 11/11-11, om hon inte redan har kommit ut då förstås.

Underbar känlsa att vi snart är föräldrar.
Vilken dag som helst nu.

För övrigt så beställde jag Sängmobilen Fisher Price, i morse.. så den borde komma inom några dagar.
Det känns som ett riktigt bra köp faktiskt!
Bara det bästa till det bästa! =)

I morgon (om jag inte föder barn) ska jag till Ikea med Denice och lilla fröken Emmi..
Det var länge sen jag såg dem sist.
Behöver buffra upp lite värmeljus på lagret, och även doftljus, och blockljus till adventsljusstaken. =)
Så det ska bli mysigt att strosa runt där lite, och sen äta kycklingen på matstället där!
Smaskens!

Nej, nu håller mina röda ägon på att sprängas, så ska nog ta ett varmt bad och koppla av lite.
Det har varit en påfrestande dag.

Är så glad att jag har min underbara sambo.
♥ Trygghet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0