Bebis

Hallulu!
Igår var vi i hälsade på mormor o Boffa..
Detvar jättemysigt att se sina egna föräldrar glädjas så mkt åt vår lilla skatt..
Underbara timmar :)

Och idag har BVC varit här på hembesök o kollat vikt och annat på vår lilla skrutt. Hon har gått upp ytterligare nu.. 3580g väger hon nu så hon växer så det knakar! Jätteskönt att höra eftersom jag då fortfarande har näringsrik mjölk till henne.

Hon ligger just nu o sover på min arm så sött.
Amningen går i vågor.. Men med lite tålamod för oss båda får hon i sig tillräckligt.. De e fortfarande bökigt när hon blir för ivrig.. Lilla hackspetten <3

Idag ska vi ta en promenad i solen och sen powernapa en stund hela familjen när Melanie behagar att sova nästa gång :)
Hon är så FIN!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja hon är verkligen helt underbar <3

2011-11-28 @ 19:26:08
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mommo

Ja det var underbart att få se er som föräldrar, så fina....och helt underbart att få hålla och gosa och snoza på lilla Melanie, leendet hon gav mig efter ett par minuter lever inom mig än. Jag är så glad och lycklig för min yngsta dotterdotter!

Tack för att ni kom, tack för att ni delar med er av lyckan och tack för ännu ett vackert barnbarn!

Störst av allt är kärleken!

2011-12-01 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0