Amning o allt

Var tillbaka på BB idag för att få lite hjälp med amningen ..
Men direkt efter att jag ringt igår så har vi inte haft några problem på den fronten alls.. Men vi åkte iaf iväg i morse :)
väl där så skötte hon sig exemplariskt.
Så fr.o.m. I morse har vi tillochmed kört utan amningsnapp (som var en nödvändighet för att hon ens skulle ta bröstet) !
Framsteg! Och amningarna blir bättre o lättare för oss båda hela tiden!
Vågar knappt tro set e sant!
Nu ska vi snart även börja öva på att amma liggandes i sängen som hon vägrat sen dag 2 vi kom hem från BB.. Det är nog jag som inte får till det helt enkelt.. Men snart så! ;)

Skruttan har dessutom gått upp 100g sen vi lämnade bb och det är jätteskönt att veta.. Det betyder att min mjölk är näringsrik nog för henne!
Yey!

Ikväll blir det idolmys med älsk ..
Men innan det kommer Melanies farmor hit o ska hjälpa oss bada lillakruttan för första gången!
Navelaträngen lossnade redan när hon va 4 dar gammal.

Livet som mamma börjar sakta komma till mig och jag njuter mer och mer!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad skönt att ni börjar få ordning på amningen :) Skönt att hon blev av med navelsträngen tidigt. Det är bara pyssel med den och den luktar inte godis direkt precis innan den ramlar av.

2011-11-25 @ 21:04:49
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0