8

Dag 8 över tiden.
Fortfarande ingenting.

Varit i Skärholmen med min kära idag..
Men först var han ute i Vagnhärad/Sund och bytte till Vinterdäck på bilen, medan jag var hemma och tog en powernap efter frukosten. (sovit lite halvruttet)
I Skäris ville jag hitta nåt fint till bebis, men det enda jag hittade var en julklapp till Andreas.
Och Andreas köpte en parfym till sig själv på presentkortet han fick av mamma och Lasse i 25årspresent.
Jag hittade som vanligt inget till mig (det suger att shoppa till sig själv när man är som en flodis).

Idag ska älsklingen göra mat!
Skönt att slippa stå i köket ibland, och bara få det serverat.

Är rastlös just nu, fast jag är grymt trött.
Konstig kombination..
Känns som om jag har en förkylning på G, med lite ont i lederna, probs med förkylnings-örat och konstig i skallen..
Men det är inget som vill bryta ut.
Såg på kommentarerna på tidigare inlägg att det kan va "symptom" på en kommande förlossning, men det har jag svårt att tro... tyvärr.
=(

Ska försöka få ut min sambo på en prommis nu.
Sen blir det middag och lördagsmys.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0