1dag över ..

Nu ni..
Inne i vecka 41 (!!)
Trodde hon skulle komma tidigare än den 4 November, men ack ack så fel jag hade.
1 dag över tiden är jag nu..
Magen har verkligen sjunkit ordentligt..
så jag bara går och väntar..
Bilden är nyss tagen! Dålig kvalité och inte så bra bild på magen..

Så vad gör man i väntans tider?
Känner att jag nääästan håller på att tappa förståndet..
(kändes ok igår, mindre ok idag..)
Men jag försöker hålla modet uppe.
Fick ett tips av en kollega att man kan göra en sk. svepning..
Får se hur det blir med det..

Var på farmors grav idag och plantera en blomma och tände lite ljus..
Det är läskigt med kyrkogårdar, men det kändes helt rätt att göra det, nu när pappa bor i Thailand och inte kan åka och hälsa på graven så ofta..

Just nu är potatisgratängen i ugnen iallafall..
Fläskfilén skall snart tillagas!
SÅÅÅ HUNGRIG!

Är trött som få, men ändå rastlös..
jobbig känsla..
I morgon ska vi till mamma och Lasse i Åker o hälsa på..
Ev. en sväng in i strängnäs, förbi familjen Blomgren/Sipola.
Och så ska jag köpa Lussekatter på Statoil, för jag har hört rykten om att de börjat sälja det där!
ÄNTLIGEN!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0