-2

Idag har vi varit i Strängnäs en snabbis och hälsat på Carro, Jocke och lilla Emilia!
Lilltösen har blivit så stooor!
Hon är så söt den tösabiten!
Känns som om det var nyss hon var nyfödd, men det har redan gått 8 månader!
Längtar ännu mer efter vår lilla nu!


Sen tog vi en sväng förbi karlssons.. där jag inte hittade nåt roligt och prisvärt alls..
Trist.

Efter Strängnäs kortvisit bar det av till Åker för att göra det som var själva poängen med resan..
Träffa mamma och Lasse!
En rätt tidig middag hos dom blev det..
Köttfärslimpa med hemmagjort potatismos och gräddsås, och kokade grönsaker!
Så gott med riktig husmanskost!
Till fika hade vi köpt med LUSSEKATTER från Statoil i Strängnäs (!)
Men alla var proppmätta efter middagen, så det var bara jag som tröck i mig två..
(som jag längtat efter dessa lussebullar!)

Ante fick med sig en platta bärs hem, av Lasse..
Det blev han jätteglad för!
Inte väntar man sig att få hem massa gåvor när man kommer sådär på besök..
=)
Han får fira med öl sen när vi kommit hem från BB, tills dess får han hålla sig till Pepsi Max..
Vill inte ha en lullig/full Sambo inne i förlossningsrummet..
En klämtjeck Andreas med Öl-andedräkt mitt under krystvärkarna är inte önskvärt,
för då är det "All About me"..
;)

I övrigt en jättetrevlig dag..
Är HELT SLUT sen några timmar tillbaka, så ska ta mig ett bad och koppla av resten av kvällen.
Skönt att slippa tänka på middag idag, är fortfarande Övermätt!

(Dag 2 Över tiden -suck)

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0