Vinst!

Hoho!
Igår var det Bingolotto igen'
Jag satt och väntade på nummer 60 för att vinna 3miljoner och även 66 på en annan rad för att vinna 100kr.. Gissa vilken som jag fick bingo på? ;)
Yes.. Du gissade rätt.. 100 riksdaler blev det.. Och samma för Andreas som också vann 100kr..

Så totalt 300kr har vi vunnit på Bingolotto.. Vilket inte e så tokigt ändå, eftersom vi bara spelat 2ggr.

Idag klev vi upp tidigt för att jag skulle på efterkontroll på bm-mottagningen kl9.
Jag fick väcka lillan som var tröttare än tröttast.. Hon fick mat och ny blöja sen klädde vi på oss och kilade iväg.
Besöket gick bra :)
Sen promenerade vi i solen mot jobbet för att möta Pappa Andreas som slutade jobba kl 11.

Har storhandlat på Maxi också..
Glömde hälften av det vi skulle ha, men det gör inget. Det viktigaste fick vi med oss.

I morgon är det nyår..
Det blir en familjekväll hemma faktiskt om vi inte spontant får för oss att göra något annat.. Men som de känns nu så vill vi bara ta det lugnt och ha det skönt.

Ikväll blir det gottigott och filmmys..
Passa på att gotta sig innan nya året kommer.. För 2012 ska jag komma i form igen!
15kg ska väck så jag kan komma i min garderob igen :)
Heja heja! Det blir tufft, men jag gillar att träna, så det e bara att försöka frigöra tid till det! :)

S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Sandra! Det som fungerar för mig är att träna hemma med mitt egna träningsprogram. Dels för att det är skönt att slippa ha en massa folk omkring sig som det är på gymmet ibland. Sen dels för att Patrik jobbar så tokigt vilket gör att jag har svårt att åka i väg och träna. Hoppas du hittar en träningsform som fungerar för dig :)

2011-12-30 @ 19:13:33
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Vad kul att du gillar det jag fixar till. Ja vem vet, i framtiden kanske ;)

2011-12-30 @ 23:45:08
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0