It´s love

God Jul och God fortsättning på de sista dagarna av det här året.

Vad har vi då lyckats åstadkomma detta år?
Värt att fundera lite på, och blogga om innan sista dagen på det här året är över..
MEN nu tillbaks till gårdagen, Julafton.

Dagen var fin, men helt klart annorlunda.
EFtersom mamma går på Cellgifter mot cancern, så är hon svag och mår inte så bra.
Och då hon inte orkar stå i köket och fixa all Julmat, men ändå vill ha en riktig Jul, så ställde Min svägerska, mina syskon och Andreas upp på att fixa allt i köket.
Alltså ALL JULMAT.
Lasse fick också frisedel från köket då vi tyckte att även han förtjänade en jul med lugn och ro utan massa sysslor att sköta.
Mikaela fick (tyvärr) dra det tyngsta lasset i köket då jag var tvungen att av och till amma lilltjejen.
Så stor eloge till henne, fantastiska kvinna.



Maten blev jättegod.. som den alltid är på julen..
Och julklapparna var minst lika fina dom..
Speciellt den personliga Boken mamma gav Melanie..
Fick gråten i halsen när jag öppnade första sidan..
Så fint.



I morse fick jag sovmorgon..
Andreas tog lillskruttan på morgonen så jag fick sova ut!
Det var behövligt! =)
Och idag har vi bara tagit det lugnt.

S


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för dom fina orden. Det var ingen tung last, det var mest steka och värma plus att ni andra gav mig massor av hjälp <3



Patrik och jag bröt ihop hemma när vi läste första sidan i Joshens bok. Så fina ord som gjorde oss rörda samtidigt som man blev påmind ännu en gång om att vi bara har henne till låns <3



Kram och kärlek till er

2011-12-25 @ 21:16:08
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0