Underbar

Idag är jag äckligt trött!
När lilltjejen vaknat inatt så har jag varit ett lik!
Suttit mig upp och ammat, bytt blöja och lagt henne till sängs när hon varit nöjd.
Det är ett under att jag inte lyckats sätta blöjan på huvudet istället!

Men dagen har flutit på iaf..
Tog en promenad på 1h drygt idag med ett stopp på Ica.
Gångvägarna är rent ut av livsfarliga i sen här stan.. Oplogat och osandat. Ett under att jag inte drog på arslet med vagn och allt!

Det var iaf en mysig prommis!
Trots halka.

På kvällskvisten kom svärföräldrarna förbi och ville mysa lite med Mel.. :)
Trevligt med lite sällskap.

När de gått började jag göra middag till mig själv.. Kokt potatis, julkorv och en jävla massa broccoli (nyttigt!!)
Men lilltösen som sov när jag började laga mat, vaknade (såklart) så det blev lite körigt. Men de gick och jag fick äntligen i mig lite näring.

I morgon är det BVC besök igen.
Det ska bli intressant!

Förresten så har jag legat 1 dag efter hela veckan, då har trott att det var onsdag idag.
Det gjorde att min planering körde ihop sig lite med bakning, tvättning och allt! För imorgon åker vi till mamma o Lasse och blir kvar över natten och åker hem på julafton nån gång efter att vi firat.

Nu ska jag vila ögonlocken en stund om lilltösen kan tänka sig sova ..

Älskar min familj. Min dotter och Fästman :)
Vad skulle jag vara utan er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0