Trött

Trött!!!
Min lilla docka är så kinkig.. Det går inte lägga ner henne två sekunder längre utan att honbörjar skrika..
Och igår somnade hon halv1 på natten..
Så jag e helt slut!
Vill ta en lång varm dusch och sen sova till i morgon.. Men de e bara jag som kan trösta henne när hon e sådär skrikig.. Så den där varma långa duschen får vänta..
Hon äter hela tiden också.. Ammat idag heeeela tiden.
Just nu har jag henne i bärsele på magen.. Då e hon lugn, tills jag sätter ner henne..
Missförstå mig rätt, älskar verkligen lillskruttan, men lite sömn hade suttit fint..
Somnar snart ståendes..
Nu kom älsklingen hem.,


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förstår verkligen vad du menar med sömnen. Josh hade såna perioder också då han bara åt hela tiden och försökte man lägga honom ner så bara vrålade han. Även om man älskar sitt knyte så var man väldigt frustrerad på hela situationen. Men jag lovar att det blir bättre, det finns ett ljus i andra sidan tunneln <3

2011-12-14 @ 09:51:38
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0