Tacka vetja tvättmaskin hemma!

Duktiga jag!
Bebbes blöja läckte i morse i sängen precis renbäddat) så de var bara att börja tvätta tvätta tvätta!
Alla våra påslakan var orena då vi inte har orkat eller prioriterat tvättstugan sen lillan kom.. (tvättar alltid lakan, gardiner osv i tvättstugan då vi egentligen inte har plats att hänga allt uppe i lägenheten) MEN idag har jag dragit igång den ena maskinen efter den andra.. Så nu e de rentvätt på tork i hela lyan :) luktar gott iaf.
Sen passade jag på att dammtorka hela lägenheten när Mel sov vilket behövdes det med.

När älsklingen kom hem fick han ta lillan en stund så jag kunde hänga sista maskinen, och sen stryka lillans nya sängkläder som hon fick i julklapp av sin mormor o boffa..
Så nu e allt renbäddat igen!
(Andreas i jag får köra enkeltäcken, tills vårt dubbelsängstäcke blir tvättat i tvättstugan.. )

Så det har varit en produktiv dag hittills..
Snart ska vi vada Mel, sen ska jag duscha..
Och ikväll blir det eldsjälsgalan och Bingolotto! Haha

Är övertrött för övrigt då jag i lillan sovit till 11-12 på dagarna denna vecka..
Med korta sömnavbrott för ren blöja och amning..
Men i morgon ska vi upp tidigt då jag ska på "efterkontroll" hos min BM kl 9 på morgonen.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0