Snööö & nollgradigt

Snön faller! Så otroligt vackert där ute, fast det förmodligen kommer smälta bort vilken dag som helst..

Idag hade jag tänkt att ta mig ut till skhlm eller ner på stan..
Men att ge sig ut på dessa vägar med bil i ha med mig lillan, njaaa.. Vette tusan?
Fast vägarna kanske ser bra ut?
Får se hur jag gör idag..
Kan ju alltid knalla ner på stan och sätta lillan i vagnen.. Men de känns halvroligt att bli dyngsur halvvägs ner då jag inte har ett par riktiga vinterskor (därför jag skulle behöva komma till skäris) men men..
Nån som har ett roligt förslag att hitta på idag som inte innefattar dyngsura fötter eller spin på motorvägen?

Ante jobbar Em hela veckan.. Tråkigt för oss, men supermysigt att ha honom hemma på morgonen.

Dags för frukost nu i varje fall!
Passa på bu när lillskruttan precis somnat om efter sin frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0