snö och snäs visit

Hallå blogg!
Har precis åkt från Strängnäs där vi hälsat på bästa Carro, Jocke och lilla Emilia :)
Mycket trevligt och skönt att prata med någon som förstår en.. !
Och så var de ju första gången de träffade Melanie!

Nu sitter jag i bilen med min fina familj..
Det snöade i Tälje när vi åkte hemifrån idag. Får se hur det ser ut när vi kommer hem.

För övrigt tror jag att min bröstmjölk börjar sina ännu mer.. Hon har sugit tomt alla amningar från 12 idag.. I har varit lite halvt missnöjd varje gång ..
Men inte otröstlig.. Så de e ju bra iaf.
Tråkigt att det minskar, men det är bara att acceptera och rätta sig efter det.
Men ska amma så länge jag kan med ersättning som komplement..
Nog om det..

Är riktigt sugen på julkorv och kokt potatis till middag.. Får se om det blir det.

Nu börjar vi närma oss Tälje.. Och det är vitt på backen! Hoppas det är här för att stanna till jul o nyår :)
Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0