Onsdag

Dåså..
Har pratat med BVC idag igen då jag allt mindre tror på kolik/magknip utan mer tror att hon inte riktigt blir mätt då hon äter konstant och hela tiden efter 12 på dagen. Och somnar hon o man försöker lägga ner henne så vaknar hon direkt i skriker. Plus att hon konstant ska bli buren.
De sa iaf att jag skulle prova ge henne lite ersättning efter en måltid i eftermiddag i se om hon blir nöjdare o kan sova.
Ett litet nederlag att ev inte kunna helamma men jag e inte sämre bara därför. Måste påminna mig själv om det. =)

Idag blir det en promenad om det inte börjar regna igen .. Det e bra med frisk luft. Och om lillan blir lugnare efter ersättningen i em så har vi lovat åka ut till Antes föräldrar.

Fortsättning följer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0