Mörrn

God morgon blogg!
Ligger fortfarande i sängen och kollar på tv med en halvsovande liten tös i famnen.
MySigt!

Igårkväll började gallskriket på M igen..
Helt plötsligt kommer det bara.
Men jag provade tipset från mamma, då jag la M över mina lår på mage och försiktigt strök henne över ryggen. Hon blev lite lugnare för stunden, men skrek fortfarande .
Så då provade jag idomin på en temp i rumpan.. Då kom det lite bajs men hon var fortfarande hysterisk.
Så satt med sidan om kolikmassage öppen och gjorde som det stod..
5-10 min efter det somnade hon utmattad i min famn..
Hjärtskärande, men skönt att det trots allt inte tog mer än 30-40min att trösta henne.. Så jag vill tro att en kombo av det jag gjorde igår hjälpte :)
I morrn ringer vi BVC på störten och kollar om vi får prova miniform på henne när det blir sådär.

Idag ska vi till Åker igen till min mor. Patrik, Mikaela och Josh kommer också! Ska bli himla mysigt!
Ska ta med lite lussebullar älsklingen och jag bakade igår!
Smaskens!

Nej men vad tiden går! Måste väcka mina 7sovare.. Men först passa på att kasta mig i duschen innan det e matdax igen :€

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0