Måndag

Godmorgon!
Natten har varit bra.. Lilltjejen har sovit och ätit bra och utan problem :)
Det var lite gallskrik igår.. Men innan det blev otröstligt körde vi kolikmassage, temp i rumpan, vaggade/gungade runt med henne osv (tack Patrik och Mikaela för tipset!) tills hon somnade i min famn.

Igår var vi under dagen hos mamma o Lasse.. Patrik,Mikaela, och Josh va också där. Så kul att se lillkillen som snart blir 2 år.
Josh va så söt när han räckte Melanie hennes napp.. Men när hon inte ville ha sin egen, så sträckte Josh fram sin egen napp till henne! Hjärtat smälte! Det var det finaste jag sett! Goa lilla kille!

Vi (Melanie) fick jättefina presenter av P, M och J.. En helkroppströja med byxa och ett gosedjur. Tack <3

Mamma skickade med mig sin symaskin då hon inte har kraft längre att sy.. =(
Så nu kam jag vara kreativ .. (jag som hade träslöjd i skolan) men gardiner och sånt kan jag alltid sy =)

På dagens schema blir det nog en sväng ner på stan om det inte regnar.
Till Apoteket och köpa semperdroppar till lillans mage.. BVC tyckte vi kunde prova det till att börja med.. Och hjälper inte det så var miniform nästa steg.
Hoppas det hjälper!
Och i em om lillan inte får magont så ska vi till Salem och fira lillstumpan Emmi som fyller 2 år. =)

Ska slappa lite nu innan lillan vaknar igen! Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att höra att våra knep hjälpte lite, hoppas att magdropparna får ordning på hennes lilla mage <3

Ja han var bra söt igår vår fina pojke, Melanie verkar ha charmat honom också ;)

Tack för igår, det var väldigt trevligt att vi fick träffa er, och Ankie och Lasse med så klart! Kram

2011-12-12 @ 22:45:27
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0