Magknip&halsont

Phue!
Gårkvällen vr hemsk!
Lilltjejen hade magknip och var otröstlig!
Så hemskt!
Både jag och Andreas gick runt med Melanie under kvällen och vaggade och föröskte få henne lugn..
men ingenting hjälpte.
Jag måste ha ätit något som hon reagerar på, då det var bra länge sedan hon var såhär.
Vi provade kolikmassage och Såkallade "fisventiler".. det gav lite effekt, men hon hade fortfarande megaont!
Tillslut vr jag så knäckt i ryggen så jag provade lägg ner henne i Gracogungan.. och hon blev ganska direkt lite lugnare, när dt gungade..
Där i fick hon sitta i säkert en timme.. tills hon somnade.. hon pep till lite då och då 8förmodligen pga av att magen fortfarande gjode ont.. men till slut somnade hon in ordentligt, och jag kunde lägga över henne i sin säng.. halv1 gick ajg och la mig..

Sen sov hon fram till halv6 i morse...
vaknade, ville ha mat och ny blöja och somnade om..
Så med 3 amningstillfällen och blöjbyten så sov vi båda till halv12 idag..

Och inte nog med det,, så vaknade jag inatt och hade fruktansvärt ont i halsen..
och när jag vaknade i morse så kändes dde lite som om ja haft feber under natten..
men just nu känns det helt ok, får se hur jag mår ikväll.

Idag kommer Andreas halva släkt över och hälsar på..
Så nu e de bara att kamma till sig!
=)


mamma, Elias oh Melanie på bild från Julafton 2011

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0