Lååång dag

Idag har det varit en lååång dag!
Har vaknat med 1h mellanrum hela natten för att lillfröken velat äta.
Och jag har haft sjukt (!!!) ont i bröstvårtorna.. Plus mjölkstockning i höger tutte.. Aj aj.. Så var lagom grinig i morse..

Men vid lunchtid åkte vi till Salem för att våldgästa D på fiket.. Det var kul.. Länge sen jag var där sist.
Det var där vi provade napp för första gången för melanie.. Och hon sög tag i den direkt! Helt otroligt tänkte vi! Och va lugn hon varit hela dan *peppa peppa*
Sen drog vi till Skärholmen för lite Shopping.. Köpte 2bodys, 4par strumpor, och tomteklänning till lilldockan.. Så sött!
Ante köpte en iPhone 4S.. Och jag köpte mig ett par nya tights, en stickad kofta, mysstrumpor, och 2 linnen (som e lätta att amma i) .. Billigt o bra kom jag över detta på Gina Tricot :)
Ingen ide att kasta ut dyra pengar när man inte är i sin normala Size än.. (och det lär dröja ett tag)

Är helt slut nu..
Trots att lillan varit lugn hela dagen så är jag livrädd för att natten kommer bli som den som var.
Orkar inte! Men på nåt sätt gör man det iallafall ..
Får se hur de går me nappen inatt.
Sen vi kom hem så har hon tappat/spottat ut nappen otaliga gånger.. Men nu sover hon.. Livrädd att behöva stoppa in nappen var o varannan minut i munnen på'na inatt.. Och livrädd för att hon kommer äta mindre för att hon har napp som substitut..
Men vi får prova några dagar och sedan gå till BVC i väga henne ut i fall att.
Men ni säger att det inte borde vara nåt problem.. "Är hon hungrig så skriker hon även fast hon har napp".
Hoppas på det :)
Vill inte att lillan ska bli undernärd.
Nejni, om man skulle passa på att vila en stund nu när lillan sover.. Ja bra ide.. Är levande död just nu.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0