Kom heeeem!

Första dagen somm älsklingen jobbar eftermiddag.
TUNGT!
Känns lite småjobbigt att va ensam på eftermiddan då vår lilla älskling är som mest kinkig då..
men hon e trots allt snäll...
Lite gnällig idag, men bebisar ska ju va lte kinkiga sägs det =)

Blev bjuden över till Denice idag..
men då snövädret inte ville ge med sig avbokade jag det för att jag inte ville ge mig ut på vägarna med lillan i bak.
har blivit så överorolig sen jag fick henne.
Men jag tror det ger med sig med tiden..

Skype:ade med papsen idag också, det var roligt, och efter det vågade vi oss ut i friska luften på en promenad.
Men det var inte kul att dra vagn när det är oplogat kan jag lova!
Tungt, men det var en mysig promenad trots allt.
Väl hemma så hörde Emelie av sig.
Hon kom över på en fika, och kilade hem för en stund sen.
Kul med lite sällskap faktiskt.. =)

Om 2 h kommer älsklingen hem..
Behöver verkligen duscha då Lillskruttan spydde över hela mig!
Fy fan.. hela jag, hon själv, soffan och filten blev nerspydda!
Så det var bara att byta kläder på lillan, och tvätta av henne så gott det gick,
sen försökte jag skölja av mig i handfatet så mycket som jag kunde och bytte kläder..
Torkade upp i soffan, och kastade filten i tvätten.
Men jag luktar fortfarande SUR MJÖLKSPYA och trånar efter en varm lång dusch.
Men icke, jag får snällt vänta tills älsklingen kommer hem. =/
Nu ska jag slappa i soffan innan bebbe vaknar igen o vill ha mer mat (och spy mer?)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0