Hej

Idag har vi varit ute i Sund hos svärföräldrarna..
Trevligt!
Och när vi kom hem fick lilltösen bada.. Denna gång gick det bättre tills vi blötte hennes hår.. Då gallskrek hon, stackars liten.
Sen somnade hon vid halv6 och vaknar precis i detta nu som jag skriver.
Tuttarna mina är stenhårda o rinniga så nu e de dags för mat!
Hon kommer säkert va vaken halva natten nu! Tur att jag sov med henne en stund.. Ett skönt val kan jag lova.. Var helt slut.

I morgon ska vi till åker och sedan Strängnäs.
Först till mamma o sen mormor.. Och sen ska vi till Tobbe & Maria :)
Det ska bli kul!

Nä nu måste Bebbe få mat i magen. Innan hon börjar bli ledsen o otålig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0