Hej

Hej blogg!

Igår blev det en spontansväng till Skärholmen med Ems.
Behövde verkligen komma iväg igår.
Lillskruttan var tvärlugn hela dan.. Tills vi kom till skäris..då började hon skrika.
De va bara att Mata henne o försöka få henne lugn.
Efter ett bra tag, och en svettig SandrA så somnade hon äntligen i min famn, och jag la då ner henne i vagnen o hängde hennes filt lite över så att alltljud i ljus inte skulle gå igenom allt för mkt.
Tror det blev för mkt för henne med alla starka ljus och volymen.
Så hon sov mkt lugnare när hon var lite mer avskärmad.

Skulle iaf behövt hitta ett tält eller nåt att ha på mig på julafton, och kanske ett par vinterskor. Men jag hittade bara juletiketter till julklapparna och en ljushållare (jättefin) på Åhléns.
Vi åt självklart på Milla's också!

Just nu dricker jag en latte i sängen.
Lillfröken somnade för en stund sen om, och älsklingen ligger i ett varmt bad.

Dagen får bli lugn och skön då älsklingen ska ha bilen idag.
Jag och Mel ska nog bara mysa och sen ta en promenad i snölandskapet.

Fatta att det bara är 3dagar kvar till Julafton! <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0