har redan gjort ett inlägg idag...

Meeeen!
Vill lägga upp lite bilder från förra helgen som ligger mig varmt om hjärtat..
och så vill jag för övrigt berätta om helgens planer..
Idag blir det middag och film, men innan det så ska vi bada lillstumpan.
I morgon ska vi (äntligen) åka till Carro och Jocke i Strängnäs och umgås!
På söndag kommer Faster Sandra (med respektive?) och hälsar på.. =)
Så helgen (precis som de flesta dagarna) blir fullspäckad! Me like alot!


Famljen Nordin/Andersson (Moster, morbror, och kusin) och lilla Fröken Kristiansson


Mormor Ankie, Kusin Josh och vår älskade dotter Melanie


Kusin Josh ger sin egen napp till Melanie när hon var lite ledsen..


Mormor och Dotterdotter mys!

Förresten! Sa jag att Melanie är 4 veckor idag? Guuud vad tiden går fort!
Blir så lycklig av att se min mamma med min dotter..
all tid som finns är dyrbar, och ska inte kastas bort.
-Kärlek-


s


Kommentarer
Postat av: iA

Åh den där babyfilten (påsista bilden) har jag också~Fick den i julklapp av blivande babyfarmor och blev superglad,så himla fin <3



Dessutom är den i samma serie som de första kläder som bebis kommer att bära, de jag packat med i BB-väskan~



Vilka otroligt fina o mysiga bilder på Moster med sina fina barnbarn föresten~ <3

2011-12-18 @ 20:44:52
URL: http://www.iaiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0