Gott slut.. Och sen nytt!

Då var 2011 snart avslutat.
Jag skrev för några dagar sedan att jag skulle summera året med några meningar.
Vad har jag varit med om?
Vad har jag åstadkommit?
Vad kommer jag minnas från året?
Vad har jag lärt mig?

Jag lovar att återkomma med svar på dessa frågor, men just nu e det lite brist på tid.. Min latte väntar! Det enda lyxen jag unnar mig när jag ammar :)
Viktigt!

Det blir iallafall till att fira in det nya året med min älskade mor och Lasse.
Mamma är ju sängliggandes men Melanie är bra "medicin" och gör att mamma får lite extra energi :)

Ska iallafall bli mysigt!

Fick ju en näve kådisar igår förresten hos BM.. Haha..
Länge sen man hade sånt hemma.. Om jag nu nånsin haft det..
Eftersom jag inte kan äta pillar eller andra preventivmedel med hormoner o skit i så ska jag om några månader fixa kopparspiral.. Hoppas det kommer funka ..
Fler barn vill vi ha men inte just nu.. Vill njuta av vår förstfödda ordentligt först!

Lillskruttan var helt hopplös igår för övrigt..
Hon brukar alltid va lugn i gosig, men efter att ha förstört hennes sömn hela förmiddagen så blev hon förmodligen övertrött och var i princip omöjligt att få henne att somna.
Stackars liten var helt slut.. Hon somnade tillslut kl22 .. Och då var jag helt förstörd.
Kunde själv inte somna förrän efter 01:00 nångång.

Bättre lycka idag.. Hon sover igen nu.. Det bådar gott!

Gott nytt år trogna bloggläsare!
Hoppas på ett fint år, med mirakel !
Det behövs!


Kommentarer
Postat av: Moster Monica

Roligt att läsa om vad som händer mer er nu när inte mamma orkar prata o berätta så mycket i telefon el på FB. Har du provat hormonspiral. Ger väldigt låg dos av hormoner och så slipper man blödningarna....

2012-01-01 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0