G day

Dagen har varit kanonbra!
Skönt! :)
Hoppas Att natten blir samma. :)

Idag hade vi Johan och Faster Sandra över på fika. Dom gosa lite med Melanie .. Härligt att se vår dotter i sin släkts famn.
Sen skulle de vidare till kungens kurva (?) om jag inte har helt fel.

Därefter trotsade jag och älsklingen slasket som klär gator och gångvägar, och tog med oss Melanie på en promenad i vagnen. Hon sov under hela prommisen :)

Sen åt vi middag när vi kom hem.
Jag åt gårdagens rester, julkorv och kokt potatis! *älska*

Nu kollar vi handbolls vm..

I morgon har jag nog lite lust att åka till skäris.. Eller gå ner på stan och äta "middag" på Nancys! Så sjukt länge sen.. Ska kanske kolla om EMS ska me?
Hm.. Ja varför inte.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0