Bingolotto & mys

Nu e vi hos mamma o Lasse sen ett par timmar tillbaka!
Massa mys och Bingolotto spelade.
Uppesittarkväll.
Vann 100kr det första jag gjorde.. Haha
Nästan lite pinsamt att lösa in den.. Pensionärsvarning!
Men helt värt det!
Så mysigt.
I morgon julafton.

Var ju på BVC idag och fick träffa en annan sköterska än den vi egentligen har.. En underbar kvinna som jag gillade skarpt!

Mel har iaf gått upp ytterligare 204gr på en vecka! Och hon ligger precis på kurvan, både på längd, huvudomfång och vikt!
Min lilla prinsessa.

Sen gick vi på stan i nån timme och myste.
Jag köpte en tröja till mig och en klänning till Melanie. :)

Nej nu e jag trött.. Snart krypa ner o sova med mina älsklingar!
Hejsvejs så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0