5h sömn o julgranspynt

Idag har vi storhandlat på maxi..
Lillfröken blev ledsen så fick konka runt på henne på ena armen medans alla tittade o log och en o annan sa: "hon kan inte va så gammal" och "på vilken hylla hittade ni en såndär liten" hehe

Har även fått upp granen idag o pyntat den.. Behöver dock köpa lite mer glitter .. Sen är vi supernöjda. :)

Förresten! Lillsessan sov 5 h i sträck inatt! Kors i taket!
Vaknade 2ggr hastigt och kollade varför hon inte vaknat o velat ha mat..
Men hon sov så sött så ville inte väcka henne.
BVC sa i måndags att äter hon bra på dagarna (vilket hon gör, ca varannan timme) så ska vi inte väcka henne på natten för att amma henne.
Så det har vi inte gjort heller.
Och enligt de 2 senaste vägningarna så går hon stadigt upp i vikt vilket är en trygghet för mig som oroar mig för minsta lilla..
:)

Ikväll blir det idol o lite godis (borde inte äta sånt, men va fan, de e ju fredag ) kilona får jag väl ta tag i sen när jag har läkt.

Apropå det.. Så påminde min svägerska mig om att skriva ner min förlossningsberättelse.. Vilket jag ska göra i helgen..
SÅ HÅLL UTKIK! ;)

Trevlig kväll och helg..
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0