18 dagar ung

Hallå!
Vill börja med at tacka för alla tips och trix ang Amning bland folk..
Det har verkligen hjälpt! =)
Skönt att veta att man inte är ensam om att tycka det är obekvämt att amma offentligt.
Så tusen tack!

Idag har vi varit å BVC..
Vår lillskrutt på hela 18 dagar väger nu 3820gram (födelsevikt: 3505g) oc har växt hela 4 cm!
Alltså är hon 54 cm lång nu!
Stor tjej! :)
Inte konstigt att hon velat äta HELA tiden!
*Stolt mamma*

För övrigt så har hon skött sig fint idag.. inget gnäll eller gallskrik alls, sovit har hon gjort en längre stund idag (c:a 2½h..) då jag själv passade på att sova, eftersom det blev en hel del amningar inatt också.
-trött-
Bortsett från att man är konstant trött, och bara vill sova så är jag en glad och stolt mamma.

I morgon ska vi ta oss hela vägen till Skärholmen för att shoppa de sista julklapparna, och så ska jag investera i ett par nya tights/leggings då alla mina jag har i strl S spruckit mellan bena under graviditeten, eller helt enkelt sitter på halvstång över arslet.. (För små)..
Bara att acceptera att det kommer dröja ett par månader innan jag kommer i Strl Small igen (om jag överhuvudtaget kommer komma i den sizen igen).
Ska bli kul att åka till skäris med Älsklingen och Melanie iallafall..

=)
Puss
&
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0